samen

WAAR STAAN WE VOOR

We staan voor hoogwaardig en eigentijds basisonderwijs voor onze leerlingen, gegeven vanuit een interconfessionele identiteit en persoonlijke betrokkenheid van medewerkers. Wij voelen ons verantwoordelijk voor elkaar, onze medemens en de maatschappij om ons heen. We doen wat we zeggen, dat vinden wij belangrijk.

We werken vanuit de kernwaarden vertrouwen, ontwikkelen en samenwerken.

WAAR GAAN WE VOOR

• Ons onderwijs is van deze tijd en gericht op de toekomst;
  • Wij verwachten van ons onderwijs en van ons team dat elke leerling het onderwijs en de zorg krijgt die hij/zij nodig heeft;
  • Leerlingen moeten leren samenwerken, creëren , onderzoeken, presenteren en oplossingsgericht denken;
  • Belangrijk voor ons team is het aanbieden van boeiend betekenisvol onderwijs;
  • Ons onderwijs richt zich naast kennis op vaardigheden, attitudes en inzichten.

Ons onderwijsconcept: Boeiend totaalonderwijs!

Totaalonderwijs in de vorm van projecten die 5 weken duren. In navolging van het werken met thema's in groep 1-2, wordt er samenhangend onderwijs aangeboden in groep 4 tot en met 8, met gebruik van de methode Alles-in-1 en Alles Apart. 1 methode voor alle vakken behalve rekenen en bewegingsonderwijs.
De lesstof wordt aangeboden op 6 verschillende niveaus: A t/m F. Groep 5 t/m 8 werken groepsdoorbroken aan hetzelfde project, elke leerling op haar/zijn eigen niveau. In groep 4 worden er 5 projecten aangeboden van 8 weken. Klik op het Facebook logo onder aan het scherm, hier vindt u fotoalbums met het werk van de leerlingen!

Kort introfilmpje: